Abisektsioon (KKK)
- Kasutage otsingut, mis asub veebilehe päises.
1) Kirjutage märksõna, mida otsida (näiteks: klorofüll, vitamiinid, huulepulk...).
2) Vajutage klaviatuuril Enter-klahvi või klõpsake suurendusklaasi ikoonil.
- Kui te ei tea toote nime - esitage küsimus online-konsultandile, küsimuse vorm all paremal või võtke meiega ühendust mis tahes viisil, mis on teile mugav ja me saadame teile otselinkid õigetele toodetele.
Tellimiseks minge soovitud toote lehele.
- Valige soovitud kogus, klõpsates toote pildi kõrval "+".
- Vajutage nupule "Osta".
3. Minge ostukorvi, klõpsates selle ikoonil:
ja klõpsake nupule "Kassasse".
4. Täitke kõik väljad: eesnimi, perekonnanimi, täielik aadress, kontakttelefoni number.
* Pange tähele, et kui teil ei ole NSP soodusnumbrit, peate selle välja tühjaks jätma või registreeruma, et pääseda ligi partnerhindadele!
5. Valige tarne tüüp, pannes punkti soovitud tarnetüübi ette: "Isekogumine" või "Teie uksele".
6. Vajutage nupule "Tellimuse kinnitamine".
7. Teie tellimuse koopia saadetakse teile e-postiga.
- Kui olete meie veebipoe klient, võite saata oma küsimused meie e-posti aadressile info@nspclub.org.
- Kui teil on NSP soodusnumber (partnerlusleping), mida me ei ole väljastanud, võite oma küsimused esitada foorumis siin (registreerimine EI ole vajalik).
Vastus : Pärast seda, kui teie tellimus on juhi poolt töödeldud, saate oma postkasti e-kirja. Kirjas on täielik teave, kus ja kuidas oma tellimus kätte saada: aadress ja telefoninumber, kus ja millal saate oma tellimuse kätte.
Vastus : Te ei pea 30% soodustuse saamiseks tegema mingeid lisatoiminguid - lihtsalt tehke tellimus $41 või rohkem. Teie tellimus arvutatakse automaatselt koos allahindlusega, seda teavet näete oma ostukorvis.
Pärast tellimuse töötlemist teie postkasti tuleb teave teie isikliku allahindlusnumbri kohta.
Vastus : "Doorside" kohaletoimetamine on võimalik ka tööpäevadel.
Vastus: Kui ma saan tellida teenust, saan ma seda teha:
- Kui te saate pärast meie saidil tehtud tellimust soodusnumbri, saate seda kasutada oma tulevaste ostude puhul.
- Kui te ei saanud meie veebilehelt soodustusnumbrit, võtke palun ühendust inimesega, kes aitas teil seda teha, ja ta annab teile nõu, kust saate tooteid osta, et saaksite boonuseid.
Vastus : Kõik tooted on litsentseeritud ja sertifitseeritud vastavalt selle riigi kõigile eeskirjadele, kus neid esitatakse (me töötame rohkem kui 35 riigis). Lisateavet kvaliteedi kohta leiate siit
Ei leia vastust oma küsimusele?
Esitage oma küsimus ükskõik millisel viisil!
...Võite esitada oma küsimuse ka allpool: